Trojaczki

12:51 4 Comments A+ a-

Witam wszystkich ZaglÄ…daczy po kilkudniowej nieobecnoÅ›ci. 

Niewiele ostatnio tworzÄ™, ale na swoje usprawiedliwienie mam drobne problemy zdrowotne, które mam nadziejÄ™ już siÄ™ koÅ„czÄ…. Pisanki czkajÄ… pomalowane na ozdobienie, koÅ„czÄ™ też kuferek na zamówienie koleżanki. Na warsztacie jest też kilka innych rzeczy, ale kiedy je skoÅ„czÄ™ to nie wiem. 

W tak zwanym międzyczasie pokażę Wam moje trojaczki do przechowywania kuchennych przydasiów do słodkości i nie tylko. Zrobiłam je już kilka miesięcy temu, ale do tej pory nie pokazałam ich na forum ani na blogu. W pierwotnej wersji nakrętki były różowe, a ich górna część ozdobiona crackiem dwuskładnikowym. Z uwagi na to, że nakrętki są plastikowe i w trakcie ich zdejmowania i nakładania na słoiczek się odkształcają różowa farba zaczęła mi odchodzić. Nie pomogło nawet zastosowanie pod nią primera. Musiałam więc zmyć farbę i krak. Na razie są jakie są, ale cały czas myślę co tu zrobić, aby wyglądały lepiej. Podpowiedzi mile widziane.










4 komentarze

Write komentarze
Dragga
AUTHOR
6 lutego 2013 13:40 delete

Super! Ania wracaj szybko do zdrowia!:)

Reply
avatar
Kejti
AUTHOR
6 lutego 2013 14:41 delete

piękne są, jakie wybłyszczone, motyw ładnie rozplanowany, czcionka w literkach jaka ładna... a na wieczka może jakąś mega szeroką koronkę? chociaż przy użytkowaniu i w kuchni może się nie sprawdzić....

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
6 lutego 2013 15:01 delete

Dzięki Gosiu za odwiedziny i życzenia. Jeszcze trochę pokuśtykam o kulach, ale dobrze będzie :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
6 lutego 2013 15:02 delete

Kejti, też pomyślałam o koronce, ale obawiam się, że się uciapie. No chyba, że będzie w jakimś ciemnym kolorze. Kolor nakrętek ewidentnie mi nie współgra z dołem.

Reply
avatar