Egoistycznie

18:08 1 Comments A+ a-

Witam :)

Większość pokazywanych tu prac powstaje na prezent dla kogoś lub na czyjeś zamówienie. Zazwyczaj końcowym użytkownikiem lub posiadaczem jest ktoś inny niż ja - twórca i wykonawca.

Tym razem zrobiłam coś dla siebie. Od początku powstawania tego kompletu założyłam, że robię go na swój użytek. Będzie mój i tylko mój. Należy mi się, a co! Nie oddam i nie podaruję go nikomu. Nawet go nie wypożyczę "po znajomości", nie ma mowy.

Prawdziwie "MÓJ" komplet to naszyjnik długości ok. 46 cm i bransoletka długości 15 cm. Bazą kompletu są koraliki Toho 80 Opaque Frosted Jet. Pozostałe uzyte kolory to: Opaque Frosted Gray, Opaque Turquoise Cornflower, OpaqueFrosted Perrer Red, Opaque Frosted Sunset Orange. Użyłam także koralików, których nazwa nie została podana przez sklep, takie "no name".

Trochę egoizmu jeszcze nikomu nie zaszkodziło. Moje TROCHĘ wygląda tak:










1 komentarze:

Write komentarze
rosier
AUTHOR
27 lutego 2016 22:21 delete

I słusznie, też bym nikomu nie dała takiego cudeńka! :)
Podoba mi się tonacja. Elegancki dzięki czarnym koralikom, czyli do wizytowej sukienki np. I radosny z powodu tych kolorowych, taki na co dzień.
Na prawdÄ™ cudny on!!! :)

Reply
avatar