Kwieciste pisanki

18:12 2 Comments A+ a-

Witam serdecznie,

dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zostawiane komentarze. Miło mi czytać, że moje pisanki się podobają innym rękodzielniczkom.

Dziś kolejna porcja jajkowego szaleństwa, ale do Świąt coraz bliżej - cóż innego można pokazywać w tym okresie? Na dzisiejszą prezentację wybrałam dwa rodzaje pisanek z kwiatami.

Pierwsze z nich ozdobione sÄ… forsycjÄ…, która nieodzownie kojarzy mi siÄ™ z wiosnÄ…. Jest to motyw serwetkowy. Pisanki ozdobiÅ‚am reliefami, które przekalkowaÅ‚am za pomocÄ… ołówka i papieru z serwetki na wydmuszkÄ™ i pociÄ…gnęłam magicznym klejem. Potem delikatnie podkreÅ›liÅ‚am je patynÄ….  Pisanki wyglÄ…dajÄ… wtedy na lekko przybrudzone, postarzone. LubiÄ™ taki efekt. Każda pisanka ma inne reliefy, jak to zwykle u mnie bywa.

Na drugich jajkach wykorzystałam motyw z papieru do decoupage przedstawiający hortensje (mam nadzieje, że się nie mylę - ekspertem w dziedzinie botaniki nie jestem). Te jajka również ozdobiłam reliefami - tym razem użyłam białej konturówki i nie kombinowałam z patyną. Chciałam by te gęsinki były delikatniejsze, białe, eleganckie. Reliefy robiłam z głowy, więc każdy zawijasek idzie w inną stronę tak, jak powędrowała mi ręka.

Jak mi wyszło zobaczcie sami.

Pozdrawiam,
Tami

 













2 komentarze

Write komentarze
rosier
AUTHOR
27 marca 2018 07:43 delete

Hmm..., wiedziałam, że magikiem można robić zawijaski, ale że aż tak idealnie równe???!!! Brawo!!!
Pisanki delikatne, urocze! O forsycji nie pomyślałam, a mam tę serwetkę. Będzie inspiracja na drugi rok. :)))
Pozdrawiam CiÄ™ serdecznie.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
27 marca 2018 13:31 delete

Magic jest bardziej płynny niż typowa konturówka do reliefów, ale da się z nim fajnie pracować. Wymaga to tylko nieco wprawy. Spróbuj kiedyś sama.

Reply
avatar