Pisanki z różami

09:01 1 Comments A+ a-

Witam weekendowo!

Chcę pokazać Wam moje kolejne pisanki. Na dziś wybrałam te z motywami róż w dwóch różnych wersjach kolorystycznych i stylistycznych.

Różna uznana jest za królową wśród kwiatów. Osobiście większą miłością darzę tulipany, ale róże również bardzo lubię. Chętnie wykorzystuje je w decoupage, bo są bardzo wdzięcznym motywem, który można zastosować w wielu pracach o przeróżnym zastosowaniu. Do pisanek też się doskonale nadają. Możecie zerknąć do pisanek z lat ubiegłych, gdzie również przewijały się motywy różane.

Tegoroczne pisanki wykonałam z papieru do decoupage z różami w delikatnym odcieniu różu. Kwiaty rozmieściłam na jajkach na cztery różne sposoby, dodałam reliefy i czarną patynę. Powstał skromy różany komplecik. Druga wersja jest w ciemniejszych, odważniejszych jak dla mnie kolorach. Powstały trzy herbaciane pisanki ozdobione serwetką z bukiecikami róż i dalii. Jajka kolorystykę zawdzięczają mojej ulubionej antycznej brązowej patynie. Dodatkowym elementem dekoracyjnym są czarne kreseczki i białe kropki - pierwszy raz wymyśliłam sobie coś takiego i myślę, że wygląda całkiem dobrze. Na pewno przyciąga uwagę.

Miłego oglądania,

pozdrawiam
Tami

















1 komentarze:

Write komentarze
aga-craft
AUTHOR
24 marca 2018 17:37 delete

Przepiękne jajeczka, a te białe skradły moje serce :)

Reply
avatar