Półmisek w brązach

16:49 1 Comments A+ a-

Witam,

dziś chciałam Wam pokazać kolejny półmisek, który przeszedł metamorfozę. Przed przemalowaniem i ozdobieniem był, podobnie jak jego poprzednik, nieco podniszczony i poszarzały. Lata świetności miał już dawno za sobą, ale właścicielka nie chciała go wyrzucać tylko dalej wykorzystywać w kuchni dlatego dostałam zlecenie na jego przemalowanie.

Jako motyw przewodni wybrałam tym razem martwą naturę w postaci przetworów, głównie oliwa i oliwki. Kolorystyka serwetki była nieco ciemna, ale dość intensywna stąd taki dobór tła. Jako kolor bazowy wybrałam ochrę połączoną z brązami, pomarańczami i niewielką domieszką jaśniejszej żółci, a półmisek dodatkowo dopieściłam patyną i kropkami w odcieniu brązu i bieli. Lakier błyszczący na wierzch i półmisek w nowej odsłonie gotowy.

Zapraszam do obejrzenia i komentowania.

Pozdrawiam,
Tami












1 komentarze:

Write komentarze
Anna Monka
AUTHOR
22 marca 2018 15:16 delete

Fajny półmisek i ładne cieniowania 🙂

Reply
avatar