Im mniej tym lepiej

21:22 4 Comments A+ a-

Lubię "grzebać się" w kuchni, sprawdzać nowe przepisy znalezione w Internecie lub gazetach kupionych przez siostrę czy mamę, samodzielnie wymyślać szybkie i proste dania albo modyfikować przepisy już mi znane. Dobre jedzenie musi być odpowiednio przyprawione. W mojej kuchni królują ostre przyprawy i zioła. Część z nich trzymam we własnoręcznie ozdobionych słoiczkach.

Z zamiÅ‚owania do sztuki kulinarnej wynika chyba mój pociÄ…g do kuchennych motywów wykorzystywanych w decoupage. Poza sÅ‚oiczkami przyprawowymi mam także sÅ‚oiki na makaron i suszone grzyby, pojemnik na czosnek, butelkÄ™ na oliwÄ™. Kolekcja z pewnoÅ›ciÄ… siÄ™ powiÄ™kszy.

Dziś na blogu zagości komplet słoiczków na przyprawy w wydaniu "im mniej tym lepiej". To mój przedostatni komplet przyprawowy. Wcześniejsze były bardziej strojne, ale tym razem postawiłam na czystość i prostotę.







4 komentarze

Write komentarze
Unknown
AUTHOR
6 sierpnia 2012 19:38 delete

Moja siostra, by to kupiła w takich samych tylko przezroczystych trzyma zioła.

Reply
avatar
Dragga
AUTHOR
7 sierpnia 2012 14:24 delete

Cuda! :) Pozdrawiam:)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
8 sierpnia 2012 16:06 delete

Jak nie są ozdobione to nie takie same, a zakupić słoiczki od Tami zawsze można :)
Pozdrawiam

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
8 sierpnia 2012 16:07 delete

Dzięki za komplement pod adresem słoiczków, pozdrawiam również :)

Reply
avatar