Różane świeczniki

20:14 3 Comments A+ a-

Prostota ma swój urok. Czasem nie warto na siłę upiększać, kombinować z cieniowaniem, kropeczkowaniem, reliefami czy patyną. Efekty potrafią być całkowicie zadowalające bez zbędnych dodatków.


Z takich założeń wyszłam, gdy zabierałam się za komplet świeczników. Użyłam tylko białej farby, serwetki z różami i lakieru półmatowego. Serwetka była bardzo wymagająca. Każda dekupażystka, która ma ją w swojej kolekcji, wie ile czasu i cierpliwości trzeba mieć żeby te piękne, niewinne różyczki wyciąć. Niejedno brzydkie słowo mi się wypsnęło podczas walki z tymi kwiatami.


Świeczniki zwinęła koleżanka. Pasują jej do mieszkania, ma już poduszki czy zasłony z takim motywem. Mam nadzieję, że niejeden miły wieczór będzie mogła spędzić przy blasku światełka wydobywającego się z różanych świeczników.




3 komentarze

Write komentarze
Kre-Akcja
AUTHOR
25 sierpnia 2012 17:42 delete

Te róże sa dośc wdzięczne - wykorzystywałam je kilka razy do różnych projektów :)

Reply
avatar
Bożenna
AUTHOR
2 września 2012 15:42 delete

Brawo, pięknie , czysto, przejrzysto.
Dodatkowe brawa za wycinanie.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
3 września 2012 20:25 delete

Powiem nieskromnie: brawa za wycinanie mi się należą :)

Reply
avatar