Jeżynówka

15:54 3 Comments A+ a-

W krótkiej notce na temat mojej skromnej osoby można przeczytać, że jestem miłośniczką wina. Oprócz tego trunku bardzo odpowiadają mi nalewki domowej roboty. Lubię delektować się ich zapachem, czasem delikatnym, a czasem intensywnym i aromatycznym. Najważniejszy jest jednak smak, dlatego z wielką ochotą degustuję kolejne nalewki przygotowane przez bliskie mi osoby. Na szczęście jest w czym wybierać J

Dziś na blogu swój absolutny debiut będzie miała butelka przeznaczona na nalewkę jeżynową. Debiut, dlatego że nie była wcześniej publiczbie pokazywana na forum, w którym prezentuję swoje prace.

Jeżynówka została wykonana dla mojej mamy. Butelka została pomalowana tylko częściowo, aby widoczny był jej wyjątkowy kształt. Do ozdobienia jej użyłam jednego z najładniejszych i najbardziej popularnych motywów wykorzystywanych w technice decoupage. Butla została ostro potraktowana zieloną patyną, która ma nawiązywać do pierwotnego koloru butelki. Tak ustrojona pojechała w daleką drogę na Lubelszczyznę i trafiła do kuchni mamy.

Przed wydaniem butelki zapomniałam ją obfotografować z każdej strony, ale sytuacja została uratowana. Wielkie dzięki za wykonanie dokumentacji fotograficznej należą się mojej siostrze Dorocie, która jest autorką zdjęć i stylizacji.







3 komentarze

Write komentarze
Dragga
AUTHOR
9 sierpnia 2012 14:27 delete

Ale fajna! Ja bym ozdobiła jeszcze szyjkę, ale i tak pięknie :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
9 sierpnia 2012 18:34 delete

Dziękuję za sugestię.

Reply
avatar
Kejti
AUTHOR
10 sierpnia 2012 23:37 delete

a ja bym szyjkę zostawiła :) super dopasowane cienie do "gołej" szyjki, która nadaje lekkości :) bardzo ładnie skomponowane zdjęcia - brawa dla siostry :)
fajnie Cię widzieć Tami w blogowym świecie ;)

Reply
avatar