Palcem po mapie

16:42 4 Comments A+ a-


Dziś zabieram Was w podróż dookoła świata. Podróż palcem po mapie. Okazją do tej wycieczki jest serwetka z grupy tych podróżniczych, która prezentuje mapę świata

Na poczÄ…tku lipca byÅ‚am w Grotnikach na zlocie miÅ‚oÅ›niczek decoupage zorganizowanym przez dziewczyny z forum http://decoupage24.pl/. Każda uczestniczka dostaÅ‚a zestaw przedmiotów do ozdobienia, wÅ›ród których byÅ‚o m.in. pudeÅ‚ko. W trakcie zlotu zaczęłam prace nad pudeÅ‚kiem, a skoÅ„czyÅ‚am je już w domu. Dół bejcowany jest zielonÄ… farbÄ… i polakierowany półmatem, a wieczko klejone metodÄ… ‘’na żelazko” potraktowaÅ‚am poÅ‚yskiem.

Chciałabym żeby w pudełku znalazły się drobne pamiątki czy zdjęcia z różnych wycieczek i podróży, które będę odbywała w przyszłości. Mam tylko nadzieję, że szybko się zapełni i zajdzie konieczność zrobienia nowego.






4 komentarze

Write komentarze
Kre-Akcja
AUTHOR
25 sierpnia 2012 17:43 delete

Mam nadzieję, że szybko będziesz musiała dorobić następne :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
27 sierpnia 2012 20:10 delete

Wygląda na to, że będę musiała dorobić sobie drugie. To wpadło w oko koleżance i już jest dla niej odłożone. Nie mogłam jej odmówić. A ja zostałam z niczym :(

Reply
avatar
Bożenna
AUTHOR
2 września 2012 15:39 delete

Tami , jest okazja zrobić drugie, a że będzie znowu piękne , znajdzie się ktoś , komu znowu nie będziesz mogla odmówić.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
3 września 2012 20:22 delete

Pewnie masz rację Bożenko :) Dobrym ludziom nie umiem odmawiać

Reply
avatar