Decu-biżuteria

09:29 2 Comments A+ a-



Po dekupażowym zlocie w Grotnikach, który odbył się na początku wakacji wzięło mnie na bransoletki. Napatrzyłam się na te małe cuda, które wyczarowały dziewczyny i postanowiłam sama spróbować swoich sił w tworzeniu biżuterii. Uwielbiam bransoletki, więc na pierwszy ogień poszły właśnie one. Powstały trzy poniższe sztuki. Każda w innym stylu, w innej kolorystyce. 

Szkoda tylko, że mam tak szczupłe ręce, że nie mogę ich nosić na nadgarstku, ponieważ mi się zsuwają. Myślę, że wcześniej czy później bransoletki znajdą nową właścicielkę z ciut grubszymi nadgarstkami :)





2 komentarze

Write komentarze
Kre-Akcja
AUTHOR
9 listopada 2012 20:56 delete

Inspirujace bransoletki. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
11 listopada 2012 18:26 delete

Dziękuję za wyróżnienie. Wkrótce pojawi się to na blogu.

Reply
avatar