Pierwsze bombki 2012

17:00 6 Comments A+ a-



W tym roku prace nad bombkami zaczęłam wcześniej niż w zeszłym roku, bo już w październiku. Wiem z praktyki, że bombki są trudnym w obróbce i zdobieniu przedmiotem, więc trzeba poświęcić im więcej uwagi niż innym pracom. Ponad to chciałam zrobić trzy bombki o średnicy 12 cm w prezencie dla sióstr mamy, czyli moich ukochanych cioć. Korzystając z okazji, że wybierałam się do rodziców pod koniec października zabrałam bombki ze sobą i kończyłam je na miejscu. U rodziców były ostatnie lakierowania, nakładanie sztucznego śniegu oraz obsypywanie brokatem. Pierwszy raz zastosowałam sztuczny śnieg, więc proszę o wyrozumiałość w ocenia. Mile widziane także wskazówki dotyczące użycia takich preparatów. W wykańczaniu prac pomagała mi siostra, której najwyraźniej spodobało się "bombkowanie", bo teraz jest u mnie i tworzy swoją pierwszą bombkę decoupage.

Pora zaprezentować tegoroczne bombki. Wykorzystałam na nich serwetki z malowniczymi, zimowymi krajobrazami. Pierwszą zdobi Mikołaj w saniach ciągnięty przez renifery. Z tyłu bombki nakleiłam zimowy krajobraz z tej samej serwetki.









Na drugiej bombce umieÅ›ciÅ‚am widok na miasteczko z koÅ›ciółkiem, oczywiÅ›cie obficie obsypane Å›niegiem. TyÅ‚ natomiast to zimowy krajobraz – druga część tej serwetki.

 





 Ostatnia, trzecia bombka z tego rzutu, jest w innym stylu. Zamiast zimowej scenerii użyÅ‚am serwetki z wesoÅ‚ym baÅ‚wankiem i pingwinami na lodowisku. Po obu stronach bombki znajduje siÄ™ ten sam obrazek.




Na koniec wszystkie trzy bombki na wspólnym ujęciu. W tym miejscu chcę także podziękować mojej siostrze, która zrobiła wszystkie zdjęcia zamieszczone w dzisiejszym poście. Młoda postarałaś się - WIELKIE DZIĘKI !!!
 









6 komentarze

Write komentarze
Dragga
AUTHOR
23 listopada 2012 19:16 delete

Aniu! Są piękne! :)

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
24 listopada 2012 16:38 delete

Cudne po prostu...aż żałuję, że nie mam choinki nigdy :(

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
28 listopada 2012 16:44 delete

Takie duże bombki doskonale prezentują się na stojakach i można ustawić je na szafce, komodzie czy parapecie okiennym. Wprowadzą świąteczny nastrój, a choinka nie będzie potrzebna.

Reply
avatar
Deququ
AUTHOR
7 stycznia 2013 23:53 delete

Åšwietne te z widokami :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
8 stycznia 2013 15:28 delete

Dziękuję. Miło mi, że Ci się moje bombki podobają.

Reply
avatar