Kamionkowe naczynie po liftingu

12:39 5 Comments A+ a-

Witam,

pod koniec zeszłego roku dostałam od koleżanki zlecenie specjalne. Miałam przemalować i ozdobić kamionkowe naczynie o dość oryginalnym kształcie. Z chęcią podjęłam się tego zadania, tym bardziej, że E. pozostawiła mi wolną rękę w kwestii wyboru kolorów, motywów i wykończenia.

Naczynie było brązowe, szkliwione, o węższym dole, z pokrywką. Z dwóch stron wystawały gałki-uchwyty. Niestety nie zrobiłam zdjęcia "przed". Pojemnik miał być wykorzystywany w kuchni do przechowywania czegoś bliżej nieokreślonego, więc wybrałam uniwersalny moim zdaniem motyw ziół. Chciałam nadać naczyniu charakteru i nieco go postarzyć stąd zastosowanie kraka dwuskładnikowego, który dał całkiem ładne, dość delikatne spękania.

Właścicielka jest zadowolona, co cieszy mnie najbardziej. A co Wy myślicie: spisałam się?










5 komentarze

Write komentarze
Dragga
AUTHOR
14 stycznia 2013 13:22 delete

Bardzo Å‚adnie :)

Reply
avatar
mokagie
AUTHOR
20 stycznia 2013 16:06 delete

Spisałaś na medal! Bardzo mi się podoba naczynko po "liftingu" :) (co prawda nie widziałam go wcześniej, ale podejrzewam, że nie było ciekawe).

Reply
avatar
OxiGra
AUTHOR
25 stycznia 2013 19:34 delete

Świetny ziołowy pojemniczek! Nie przedobrzony taki w sam raz. Szkoda,że nie pokazałaś kamionki "przed"

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
30 stycznia 2013 17:56 delete

Mokagie, dzięki za te miłe słowa.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
30 stycznia 2013 17:57 delete

Niestety zapomniałam strzelić fotki przed zabraniem się za malowanie. A trakcie liftingu nie było sensu fotografować procesu twórczego, więc mam tylko fotki efektu końcowego.

Reply
avatar