Noworocznie!

16:05 1 Comments A+ a-

Witam wszystkich czytelników i oglądaczy mojego bloga w 2013 roku.

Nowy Rok przywitaliśmy z moim M. na balkonie, z lampkami szampana (czyt. wina musującego rosyjskiej marki), podziwiając (za darmo!) pokaz fajerwerków na poznańskim fragmencie nieba. Nigdy nie byłam skora do obchodzenia Sylwestra hucznie, z pompą, na bogato. Tak mi już chyba zostanie.

Jestem pozytywnie nastrojona na wszystko to, co przyniesie ten rok, wszak 13 zawsze uważaÅ‚am za szczęśliwÄ… liczbÄ™. Powodzenie gwarantujÄ… mi Å‚uski karpia wigilijnego w czerwonym portfelu oraz setka, którÄ… umyÅ‚am buziaczka w noworoczny poranek. Ot, takie rodzinne tradycje i przesÄ…dy, które i ja staram siÄ™ wypeÅ‚niać – dla zasady. Postanowienie noworoczne jak co roku to samo: żadnych noworocznych postanowieÅ„ :) Na 100% uda mi siÄ™ je wypeÅ‚nić.

Liczę, że nadchodzący rok będzie obfity w dobre, dopracowane i nie tylko dekupażowe prace. Zanim wejdę w dekupażowe szaleństwo roku 2013 muszę pokazać kilka ostatnich prac sezonu 2012. Oto komplet puszek Tea&Coffee Time. Puszka na herbatę znalazła już swojego nabywcę, kawowa nadal czeka. Tylko proszę się o nią nie bić :)







1 komentarze:

Write komentarze
Deququ
AUTHOR
12 stycznia 2013 00:55 delete

Åšwietne te twoje puszeczki, takie akuratne :)

Reply
avatar