Drobiowe wariacje na pisankach

10:21 4 Comments A+ a-

Tym razem coÅ› bardziej w klimacie Wielkanocy, czyli przeglÄ…d drobiu na pisankach decoupage.

Zaczynamy od małych, żółciutkich i wesolutkich kaczuszek, którymi ozdobiłam 2 jajka. Na każdym jajku po trzy kaczuszki, niektóre nawet trzymają pięknego kwiatka w swoim drobnym skrzydełku. Jak tylko zobaczyłam serwetkę z tym motywem na zeszłorocznym zlocie w Grotnikach u którejś z dziewczyn to szybko podprowadziłam jedną sztukę z zamiarem odrobienia nią jajek. Jak widać za załączonym niżej obrazku na jednej pisance machnęłam relief, tak w gratisie. Na drugi zabrakło mi już sił :)




Z reliefami poszalałam za to na następnych pisankach. Na każdej są po cztery reliefy rozmieszczone symetrycznie uzupełnione kurczaczkami w wersji dziecięcej lub dorosłej (kogucik i kurki). Pobawiłam się ponad to nieco patyną i kropeczkami żeby jajka nie były sterylnie białe.






4 komentarze

Write komentarze
Kejti
AUTHOR
19 marca 2013 20:40 delete

Drobik ładny, wesoły, reliefy udane, bardzo ładnie pocieniowane :) aż miło popatrzeć na takie jaja :D

Reply
avatar
Olka
AUTHOR
20 marca 2013 19:35 delete

Jajka urocze, reliefy pierwsza klasa, tylko pozazdrościć.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
25 marca 2013 16:03 delete

Dzięki Kejti :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
25 marca 2013 16:03 delete

Nie zazdrościć tylko też zrobić swoimi ręcami takie pisanki :)

Reply
avatar