Reliefy rządzą!

09:53 9 Comments A+ a-

Ostatni rzut tegorocznych pisanek. Na koniec zostawiłam te jajka, których wykonanie zajęło mi najwięcej czasu. Jednocześnie z tych jestem najbardziej zadowolona, ponieważ udało mi się zrobić na nich całkiem ciekawe reliefy. Zapraszam do oglądania i komentowania.

Jajka z dzwonkami i krokusami – tu wymyśliły mi się białe reliefy na brązowym tle. Przyznaje bez bicia, że reliefy robiłam od ręki, bez wcześniejszego ich rysowania, stąd lekkie (mniej lub bardziej widoczne) niedopracowania.





Kwiaty jabłoni i krokusy w koszyczkach – bardzo lubię jajka ozdobione w ten sposób. Te wykonałam specjalnie dla mamy, której bardzo podobały się zeszłoroczne koszyczki.




Jajka z bukietami kwiatowymi – wiosenna mieszanka pięknego kwiecia. Wśród bohaterów głównych m.in. tulipany, fiołki i konwalie. Każda pisanka z innym jedynym w swoim rodzaju reliefem. 






 Jajka z trzema reliefami w środkowej części i kwiatami. Po lewej stokrotki w kolorach, po prawej drobne bukieciki z kwiatów mi nie znanych.





Niezapominajki w dwóch odsłonach.






 Kolejne kwiaty na pisankach. Pisanka po lewej pełna letnich kwiatów - chabrów i jaskrów, a druga po prawej jeszcze z wiosennymi krokusami i reliefami baziowymi.





9 komentarze

Write komentarze
Dragga
AUTHOR
25 marca 2013 10:36 delete

Kwiaty jabłoni i krokusy w koszyczkach przepiękne! Zresztą pozostałe też cuda!Pozdrawiam! :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
25 marca 2013 13:42 delete

Wiesz co najlepsze :)

Reply
avatar
Ania
AUTHOR
25 marca 2013 15:51 delete

Witaj Tami dziękuję za odwiedziny i bardzo miłe słowa :)
Śliczne te Twoje wiosenne pisanki, ja na skorupki nie mam czasu.
Widzę, Że jesteś z Poznania, jeśli chciałabyś to zapraszam do kreatywnie.com, raz w miesiącu prowadzę tam warsztaty z papierowej wikliny.

Pozdrawiam
Ania

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
25 marca 2013 16:02 delete

Również dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Dobrze wiedzieć, że prowadzisz warsztaty w Poznaniu - będę o tym pamiętać.

Reply
avatar
Kejti
AUTHOR
26 marca 2013 11:17 delete

ale produkcja jajeczek, poszalałaś Tami w tym roku! mnie z tych wszystkich pokazanych urzekły niezapominajkowe jajeczka :)no i podziwiam, że miałaś tyle ciekawych pomysłów na różnorodne reliefy :)))

Reply
avatar
27 marca 2013 14:44 delete

Jestem pod wrażeniem, pisanki przepiękne! Przesyłam pozdrowienia:)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
27 marca 2013 15:39 delete

dziękuję za odwiedziny :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
27 marca 2013 15:40 delete

Starałam się bardzo żeby pisanki wyszły bardzo różnorodne w tym roku i chyba się udało.

Reply
avatar
ewa61
AUTHOR
7 kwietnia 2013 20:49 delete

Już na forum podziwiałam Twoje jajeczka, piękne! motywy i reliefy *) super!
Pozdrawiam

Reply
avatar