Na górze róże...

15:13 0 Comments A+ a-

Trzecie odsłona tegorocznych pisanek. W tym rzucie, jak wskazuje tytuł posta, motywem przewodnim będą róże. Nie są to typowe kwiaty, które kojarzą się z wiosną czy Wielkanocą, ale dzięki swojemu urokowi i trwałości uznawane są za jedne z najpiękniejszych kwiatów świata. Osobiście wolę dostawać tulipany, ale motyw róży lubię wykorzystywać w decoupage. 

Parę miesięcy temu ozdobiłam butelkę w kształcie skrzypiec używając do tego bibuły ryżowej z nutami oraz czerwonej róży. Poniżesz pisanki nawiązują do tamtej pracy. Te same nuty, ale inne róże.






Na następnej pisance nakleiłam różyczki, którymi ozdobiłam kiedyś komplet świeczników. Wtedy musiałam się sporo namęczyć wycinając poszczególne kwiaty, ale przy jajkach wykorzystałam największe różyczki z serwetki, więc nie musiałam ćwiczyć swojej anielskiej cierpliwości. Pisanka została wykończona różowymi kropeczkami. Ostatnia sztuka z tego posta ma kropeczki, ale znowu wprowadziłam inny motyw różany, ot tak żeby nudno nie było. Sporo mieszania różana w tym poście mi wyszła :)