Jajka 2012

12:30 2 Comments A+ a-



Do Wielkanocy coraz bliżej. Na forum dekupażowym, którego jestem aktywną uczestniczką już się pojawiają pisanki. Na kilku zaprzyjaźnionych blogach dziewczyny już od jakiegoś czasu pokazują to co przygotowują na tegoroczne święta. Tylko ja się ociągam z tą "jajecznicą".

Przyznaję, że pisanki 2013 są cały czas na warsztacie i przeciąga się termin ich ukończenia. Postanowiłam więc pokazać szerszej publiczności zeszłoroczne jajka. Było to moje drugie podejście do tematu pisankowego w decoupage (pierwsze z 2011 roku zdecydowanie nie nadaje się do publikacji). Rok temu działałam głównie na wydmuszkach kurzych, ale próbowałam także swoich sił w starciu ze styropianowymi jajkami. Zdecydowanie wygodniejsze w obróbce i ozdabianiu są jajka pochodzenia naturalnego, czyli od kury.



















2 komentarze

Write komentarze
Bożenna
AUTHOR
5 marca 2013 12:57 delete

Åšliczne, wiosenne, takie jakie lubiÄ™ najbardziej.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
5 marca 2013 18:48 delete

Dobra Kobieto, dziękuję za dobre słowo :)

Reply
avatar