Kwieciste jajka i pisanka na szczęście

11:43 0 Comments A+ a-



Wiosny mi się chce, a tu nadal zima za oknem. Mam nadzieję, że to ostatnie podrygi Zimowej Pani i już niedługo będziemy mogli się cieszyć wiosennym słoneczkiem, śpiewem ptaków i pączkami na drzewach i innych roślinach.

Na tą chwilę wiosna może jedynie zagościć na moim blogu za sprawą wiosennych jajek, których motywem przewodnim są kwiaty. Pierwsza dwójka to gęsinki z bzem w roli głównej i nutkowym tłem, do wykonanie którego użyłam drugiej warstwy serwetki (zaczynam mieć nawyki poznańskiej oszczędności). 







Kolejne dwie pisanki z innej bajki florystycznej – kwiaty jabłoni oraz bukiecik z konwalii i niezapominajek. Jajko z motywem bukietu jest najskromniejszym ze wszystkich, które wykonałam w tym roku, ale mimo to uważam, że jest bardzo ładne. Czasami mniej znaczy więcej.





Ostatnia bohaterka dzisiejszego posta to tytułowa Pisanka na szczęście. Łatwo się domyśleć dlaczego.



Ostatnie jajka sezonu 2013 zaprezentuję w przyszłym tygodniu. Dziś jadę na zimowo-wiosenny wywczas do rodziców na Lubelszczyznę i nie będzie mnie do niedzieli, trzeba pooddychać trochę uzdrowiskowym nałęczowskim powietrzem :)