Bombki i wyróżnienie

10:47 2 Comments A+ a-



Po ostatnich nie-dekupażowych przerywnikach postowych pora powrócić do głównego tematu tego bloga: decoupage. Chciałam Wam Drodzy Czytelnicy i Odwiedzający zaprezentować kolejną porcję tegorocznych bombek, a zarazem ostatnie dwa medaliony, które ozdobiłam.

Na pierwszym znajduje się Gwiazda Betlejemska, zwana poinsecją, z mojej ulubionej serwetki z tym motywem. Białe kwiaty przyprószyłam nieco srebrnym brokatem, a na bombkę nakleiłam kilka czerwonych cekinów. Tył ozdobiony jest dla kontrastu papierem ryżowym z nutami.







Drugi dzisiaj zaprezentowany medalion jest z innej bajki. Z przodu znajduje się latarnia opleciona poinsecją, kwiatami i ostrokrzewem, a z tyłu jest szablon. Szablon zrobiłam samodzielnie z grubszego papieru. Trochę było przy tym wycinania, ale rzeczy, w które włożyło się więcej pracy cieszą bardziej. Gwiazdę szablonową pokryłam złotą farbą, nieco popatynowałam i pokropkowałam, ponieważ było jakoś pusto w jej otoczeniu. Nie mogłam się powstrzymać przed naklejeniem kilku cekinów z przodu medalionu. Na zdjęciach mogą być słabo widoczne.








Pora przejść do drugiego członu posta: wyróżnienie. Od jakiegoś czasu w świecie blogosfery krąży wyróżnienie Liebster Blog. Ja również znalazłam się w kręgu wyróżnionych, a wszystko to dzięki Ilonie (Kre-Akcji) z bloga http://kre-akcja.blogspot.com



Ilono, dziękuję Ci bardzo za ten zaszczyt. Wyróżnienie jest cenne, ponieważ od niedawna jestem w blogosferze, ale tym samym kłopotliwe – większość blogów, które znam już je otrzymała i nie mam kogo nominować. Wyłamię się więc z szeregu i nie będę nominować kolejnych blogerek.

Za to z miłą chęcią odpowiem  na pytania zadane przez Kre-Akcję:
1. Szkło, drewno, papier? Co jest Twoim ulubionym materiałem do twórczości? Szkło, ponieważ jest najłatwiej dostępne i w związku z różnorodnym kształtem daje spore pole do popisu.
2. Jak składasz świąteczne życzenia - osobiście? mailem? telefonicznie? smsem? wysyłam kartkę? Jeśli mam okazję spotkać się z kimś to życzenia składam osobiście. Pozostałym osobom wysyłam smsa.
3. Ulubiona kolęda lub pastorałka? Wśród nocnej ciszy
4. Makowiec, sernik, czy piernik? Sernik przez cały rok, piernik na Święta, plus wersja drobniejsza: pierniczki
:)
5. Jeździsz windą, czy chodzisz po schodach? Jestem wygodna - winda
6. Wolisz teatr czy kino? Teatr muzyczny – operetka
7. Jaki film ostatnio widziałaś? Nietykalni – film zdecydowanie godny polecenia
8. Co Cię inspiruje (maksymalnie w 5 słowach). Otoczenie
9. Rower czy samochód? Samochód
10. Spodnie czy sukienka? Spodnie
11. Odpowiedź na pytanie, które sama wymyślisz ;) Trudne zadałaś pytanie




2 komentarze

Write komentarze
Ana
AUTHOR
12 grudnia 2012 02:59 delete

Śliczne bombki :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
12 grudnia 2012 12:59 delete

Dziękuję w imieniu bombek :)

Reply
avatar