Pierniczkowe bombki

17:06 4 Comments A+ a-



BombardowaÅ‚am Was w ostatnim czasie bombkowymi postami. Wszystko, co dobre kiedyÅ› siÄ™ koÅ„czy, wiÄ™c i tegoroczne bombkowe szaleÅ„stwo musi siÄ™ zakoÅ„czyć. Ale jakie to bÄ™dzie zakoÅ„czenie… pierniczkowe! 

Moim skromnym zdaniem TE bombki są najlepsze, najładniejsze, najbardziej wypieszczone ze wszystkich, które w tym roku poczyniłam. Długo się nad nimi znęcałam, ale jestem bardzo bardzo zadowolona, a wręcz dumna z efektów końcowych. Obejrzyjcie i sami oceńcie:

Pierniczkowa bombka nr 1









Pierniczkowa bombka nr 2






 Pierniczkowa bombka nr 3





   


Wszystkie trzy na zbiorowym zdjęciu




 Na koniec prawdziwe, pieczone, pachnÄ…ce, lukrowane TAMISIOWE PIERNICZKI  :)


4 komentarze

Write komentarze
ewa61
AUTHOR
2 stycznia 2013 16:35 delete

Tami, pierniczki bajecznie wyglądają i pewnie tak też smakują.
Bombeczki śliczne, w ciepłych brązach doskonale się prezentują :)))

Reply
avatar
Deququ
AUTHOR
7 stycznia 2013 23:43 delete

Jakoś na forum mi umknęły te bombeczki, a są świetne, same motywy super, a gwiazdki dodają im smaku, pierniczkowego oczywiście :) O tak, możesz być dumna.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
8 stycznia 2013 15:34 delete

Dziękuję Ewciu

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
8 stycznia 2013 15:34 delete

Jestem dumna, powiem nieskromnie.

Reply
avatar