Bombki-medaliony

12:46 3 Comments A+ a-


Kolejne tegoroczne eksperymenty z bombkami w kształcie medalionów. Muszę przyznać, że są one wygodniejsze w obróbce niż tradycyjne kuliste bombki. Lepiej się je maluje i lakieruje, łatwiej jest nakleić serwetkę, można zastosować większy motyw. Dużo prościej jest także taką bombkę wykończyć, np. reliefem czy szablonem.

Dwa medaliony, które chcę Wam zaprezentować, są inne niż te pokazywane ostatnio. Tym razem użyłam własnoręcznie wykonanego szablonu w kształcie śnieżynki, który potem został lekko popatynowany. Relief imitujący gałązki sosny to także moja inwencja twórcza. Robiłam go za pomocą masy szpachlowej i strzykawki, a po wyschnięciu lekko spiłowałam i pomalowałam farbą.

Zdjęcia bombek wykonała moja siostra, za co jej serdecznie dziękuję.












3 komentarze

Write komentarze
Deququ
AUTHOR
7 stycznia 2013 23:49 delete

Śnieżynkę świetnie wycięłaś, przyda się za rok.
A jodełka to dla mnie nr 1 wśród świątecznych inspiracji :)

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
8 stycznia 2013 15:31 delete

Nie spodziewałam się, że jodełka będzie się aż tak podobać. Zebrała sporo pochwał na forum, a ja nie jestem z niej do końca zadowolona, ale już nie miałam siły kolejny raz malować ją zieloną farbą :)

Reply
avatar
Deququ
AUTHOR
12 stycznia 2013 01:00 delete

Sam pomysł się liczy, po co silić się na retro zakrętaski, jeśli taki fajny i dopasowany do tematu ornamencik wymyśliłaś, zakrętaski też są fajne, ale jodełka oryginalniejsza :)

Reply
avatar