Bombkowanie

17:27 4 Comments A+ a-



Kolejny rzut tegorocznych bombek. 

Motywem przewodnim dla tych dwóch kul były reliefy. Marzyły mi się takie bombki od zeszłego roku i udało się je wykonać. Reliefy były robione z masy szpachlowej za pomocą strzykawki przez moją siostrę Dorotę. Tak się przykleiła do Tyc bombek, że nie pozwoliła mi samodzielnie wykonać reliefów. Pozostało mi jedynie szlifowanie i malowanie ich na złoty i srebrny kolor.

W tym miejscu chciałam także podziękować Oxi, prowadzącej bloga http://oxigra.blogspot.com/ za pomoc, instrukcje i podpowiedzi dotyczące wykonywania reliefów.

Bombka z reliefami "na czerwono-złoto" - Elfik z worem prezentów








Bombka z reliefami "na srebrno" - Ptaszęta na ośnieżonej gałęzi






CiÄ…g dalszy nastÄ…pi ...

4 komentarze

Write komentarze
Ania
AUTHOR
15 grudnia 2012 13:11 delete

Tami idziesz jak burza z bombkami!

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
15 grudnia 2012 16:15 delete

Oj tak, zaszalałam w tym roku :)

Reply
avatar
Deququ
AUTHOR
7 stycznia 2013 23:46 delete

Reliefy baaardzo oryginalne.

Reply
avatar
Tami
AUTHOR
8 stycznia 2013 15:32 delete

Dziękuję w imieniu siostry, która miała spory wkład w ich powstanie.

Reply
avatar